Image

Thursday, June 5, 2014

ဗိုလ္လုပြဲတြင္ အာဂ်င္တီးနားႏွင္. ေတြ.ဆံုခ်င္သည္ဟု စကိုလာရီဆို



ဗိုလ္လုပြဲတြင္ အာဂ်င္တီးနားႏွင္. ေတြ.ဆံုခ်င္သည္ဟု စကိုလာရီဆို

ဘရာဇီးနည္းျပ စကိုလာရီက ၂၀၁၄ ကမာၻ.ဖလား ဗိုလ္လုပြဲမွာ ေတာင္အေမရိကတိုက္ မဟာျပိဳင္ဘက္ျဖစ္တဲ. အာဂ်င္တီးနားနဲ. ဆံုေတြ.လိုတယ္လို. ေျပာၾကားလိုက္ပါတယ္။

ဇူလိုင္လ (၁၃)ရက္ေန.မွာ ကမာၻ.ဖလား ဗိုလ္လုပြဲ က်င္းပမွာ ျဖစ္ျပီး ဘရာဇီးနဲ. အာဂ်င္တီးနားတို.ဟာ ဗိုလ္စြဲဖို. ေရပန္းအစားဆံုး အသင္းေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

စကိုလာရီက “ အာဂ်င္တီးနားနဲ.ပက္သက္ျပီး က်ေနာ္စိုးရိမ္ပူပန္ေနစရာ မလိုပါဘူး။ အာဂ်င္တီးနားအသင္း သူတို.ရဲ.အေကာင္းဆံုးပံုစံနဲ. ကစားတာကို က်ေနာ္ ျမင္ေတြ.ခ်င္ပါတယ္။ သူတို. ရွံဳးသြားရင္ က်ေနာ္. ကိစၥမဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ္.ကိစၥက ဘရာဇီးအသင္းပါပဲ။ ဘရာဇီးအသင္းကို ဗိုလ္လုပြဲေရာက္ေအာင္ က်ေနာ္လုပ္ေဆာင္ေပးရပါမယ္။ နည္းစနစ္ပိုင္း အရမ္းျပည္.၀ၾကတဲ. ေတာင္အေမရိကႏွစ္သင္းျဖစ္တဲ. ဘရာဇီးနဲ. အာဂ်င္တီးနား ဗိုလ္လုတာကိုေတာ. ျမင္ေတြ.ခ်င္ပါတယ္ “ လို. ဆိုပါတယ္…။

No comments:

Post a Comment