Image

Thursday, May 22, 2014

2014 WORLD CUP NEWS

ဒါဟာ...က်ေနာ္.ရဲ. ေနာက္ဆံုး က်ည္ဆန္ပါပဲ...

အဂၤလန္တိုက္စစ္မွဴး ၀ိန္း၇ြန္ေနးက ၂၀၁၄ ကမာၻ.ဖလားျပိဳင္ပြဲဟာ သူ.ရဲ.ကစားသမားဘ၀ ေနာက္ဆံုး ကမာၻ.ဖလားျပိဳင္ပြဲဆုတာကို သိရွိနားလည္ေၾကာင္း အဂၤလန္အသင္းဟာ ကမာၻ.ဖလားရယူဖို. ဘရာဇီးကို သြားေရာက္မွာ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားလိုက္ပါတယ္။

ရြန္ေနးဟာ ဗုဒဟူးေန. ေလ.က်င္.ေရးအစီအစဥ္ကို လာေရာက္ခဲ.ျပီး ေလ.က်င္.ေရးအျပီးမွာ သူ.ရဲ.သားေလး ခိုင္ ကို အနမ္းေပးခဲ.ပါတယ္။

အသ္ (၂၈) ႏွစ္ရွိျပီျဖစ္တဲ. ၇ြန္ေနးက "က်ေနာ္ ဘာလုပ္ႏိုင္စြမ္း ရွိတယ္ဆိုတာကို ကမာၻၾကီးသိေအာင္ ျပသခ်င္ပါတယ္။ ဒီအခ်ိန္ဟာ အခ်ိန္အခါေကာင္းပါပဲ။ဘာဆင္ေျခမွ ေပးလို.ရမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ၂၀၁၄ ကမာၻ.ဖလားဟာ က်ေနာ္.အတြက္ အၾကီးမားဆံုးနဲ.ေနာက္ဆံုး ပစ္မွတ္ ျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္.ရဲ. အေကာင္းဆံုး ေျခစြမ္းကို ျပသႏိုင္လိမ္.မယ္လို. က်ေနာ္ ယံုၾကည္ပါတယ္" လို.ဆိုပါတယ္။

No comments:

Post a Comment