Image

Tuesday, May 27, 2014

ဒိတ္လြန္ အစားအစာမ်ားေၾကာင္. အီတလီႏွင္.အဂၤလန္ အခက္ေတြ.ရ

ဒိတ္လြန္ အစားအစာမ်ားေၾကာင္. အီတလီႏွင္.အဂၤလန္ အခက္ေတြ.ရ

အီတလီအသင္း ဆရာ၀န္အဖြဲ.က မိမိတို. တည္းခိုရာဟိုတယ္တြင္ ဒိတ္လြန္ အစားအစာမ်ားကို ေတြ.ရွိရသျဖင္. စိတ္ညစ္ စိတ္ပ်က္ခဲ.ရေၾကာင္. ယခုအခါ အီတလီအသင္းသားမ်ားအေနနဲ. ကိုယ္ပိုင္အဖြဲ.မ်ားႏွင္. ဂရုစိုက္ေနရေၾကာင္း ေျပာၾကားလိုက္ပါတယ္။

အီတလီအသင္းအျပင္ အဂၤလန္အသင္းတည္းခိုရာ ဟိုတယ္မွာလဲ အလားတူျဖစ္ရပ္ ျဖစ္ပြားခဲ.ပါတယ္။

အီတလီအသင္းဆရာ၀န္က " အဲဒိကိစၥနဲ. ပက္သက္ျပီး က်ေနာ္တို. တကယ္.ကို မေပ်ာ္မရႊင္ ျဖစ္ရပါတယ္။ က်ေနာ္တို. ေနထိုင္တဲ. ေနရာမွာ အခုလို အျဖစ္မ်ိဳး ျဖစ္ပြားခဲ.လို. စိတ္ပ်က္စရာပါပဲ။ ဒါေပမယ္. က်ေနာ္တို.ဟာ ဘယ္လိုျပသနာမ်ိဳးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ၊ က်ေနာ္တို.ရဲ. ကိုယ္ပိုင္အဖြဲ.ေတြက ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းသြားမွာပါ ။ ဒီကိစၥဟာ က်ေနာ္တို.အတြက္ ျပသနာ မရွိပါဘူး။ " လို. ဆိုပါတယ္။



No comments:

Post a Comment