Image

Thursday, May 22, 2014

2014 CHAMPIONS LEAGUE NEWS

ခ်န္ပီယံလိဂ္ဖလား မရပါက ထုတ္ပယ္ခံရမည္ကို အန္စယ္ေလာ.တီ နားလည္

ရီးယဲလ္နည္းျပ ကာလို အန္စယ္ေလာ.တီက မိမိအေနျဖင္. လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ရီးယဲလ္ရဲ. ခ်စ္ခင္ တန္ဖိုးထားမွဳကို ရရွိေနေပမယ္. ခ်န္ပီယံလိဂ္ဗိုလ္လုပြဲမွာသာ အေရးနိမ္.ခဲ.မယ္ဆိုပါက မိမိကို ရီးယဲလ္ထုတ္ပယ္မည္သာ ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုလိုက္ပါတယ္။

အန္စယ္ေလာ.တီ ဦးေဆာင္တဲ. ရီးယဲလ္အသင္းဟာ ၾကာသာပေတးညေနမွာ လစၥဘြန္းျမိဳ.သို. ဆိုက္ေရာက္လာပါတယ္။

အန္စယ္ေလာ.တီက " ေဘာ.ပိုင္စေလရဲ. စံခ်ိန္ကို က်ေနာ္လိုက္မွီဖို.ဆိုတာ က်ေနာ္.ရဲ. အဓိက စိတ္ဓာတ္လံွဳ.ေဆာ္မွဳ မဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ္.ကို လွံဳ.ေဆာ္ေနတာက ရီးယဲလ္ရဲ. သမိုင္းမွာ က်ေနာ္ ပါ၀င္ခြင္. ရဖို.ပါပဲ။ လက္ရွိအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ဟာ ရီးယဲလ္ရဲ. ခ်စ္ခင္တန္ဖိုးထားမွဳကို ရရွိေနပါတယ္။ ဒါေပမယ္. ခ်န္ပီယံလိဂ္ဖလား မရဘူးဆိုရင္ေတာ. သူတို.ဟာ က်ေနာ္.ကို သတ္ပစ္ခ်င္လာပါလိမ္.မယ္ " လို. ပြဲၾကိဳ ဖြင္.ဟလိုက္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment